Cookie instellingen
sc Heerenveen maakt gebruik van cookies. Indien je op akkoord klikt geef je hiervoor toestemming. Lees onze cookieverklaring voor meer informatie. Daar is ook de mogelijkheid om aan te geven welke cookies je accepteert.
sc Heerenveen maakt gebruik van cookies. Indien je op akkoord klikt geef je hiervoor toestemming. Lees onze cookieverklaring voor meer informatie. Daar is ook de mogelijkheid om aan te geven welke cookies je accepteert.
Vrumona en sc Heerenveen hebben de samenwerking verlengd. De gezondere frisdrankleverancier, die de missie heeft 'goed en gezond drinken voor iedereen', richt zich op kilocaloriereductie in haar portfolio wat bijdraagt aan een gezonde levensstijl. Deze missie en ambitie sluit perfect aan bij het topsportklimaat van de club.
"Onze samenwerking gaat al meer dan tien jaar terug, waarbij we elkaar continu proberen te versterken op het gebied van ondernemerschap en gezondheid", vertelt Frank Waagmeester, die aangeeft erg trots te zijn op de nieuwe deal.
"Er is veel vraag naar gezonde dorstlessers. Wij willen de drempels wegnemen die mensen nu nog weerhouden van een gezonde, goede en duurzame levensstijl, door het reduceren van het aantal calorieën in het huidige frisdrankportfolio", vervolgt Waagmeester. Vrumona wil met haar missie niet alleen volwassenen bereiken, maar ook de jonge sc Heerenveen-fans. "Wij sponsoren daarom de kidsclub met onze suikervrije variant van het merk Sisi."