Cookie instellingen
sc Heerenveen maakt gebruik van cookies. Indien je op akkoord klikt geef je hiervoor toestemming. Lees onze cookieverklaring voor meer informatie. Daar is ook de mogelijkheid om aan te geven welke cookies je accepteert.
TRES en sc Heerenveen blijven elkaar trouw. Het bedrijf uit sc Heerenveen is al jaren digital partner van de club en zal dat ook de komende periode blijven. "Onze geschiedenis gaat lang terug", vertelt commercieel directeur Harmen Visser. "In 2000 lanceerden wij de eerste officiële clubsite. Dat was op 24 augustus, op de dag van de Champions League-loting."
Visser is al lang fan van de Friese Eredivisionist. "Ik zit al sinds 1994 op de tribune met mijn vader. Eerst als supporter, nu ook als sponsor. Inmiddels heeft de volgende generatie zich ook bij ons gevoegd en zitten we elke wedstrijd met z’n vijven op de tribune", vertelt hij trots. Hij hoopt dat er op termijn ook weer Europese wedstrijden in het Abe Lenstra stadion gespeeld worden. "Hopelijk keren die weer terug. Dat zijn onvergetelijke evenementen."
Europese campagnes zaten er de voorbije jaren niet in, maar toch twijfelde Visser geen moment om het sponsorcontract te verlengen. "Mede dankzij het netwerk en branding opties bij de club hebben we onze positie als leidend digital agency in Noord-Nederland weten te versterken. De club is een mooi podium", stelt Visser. "Als TRES zijn we digital partner van de club en zijn we verantwoordelijk voor het digitaal landschap van de club zoals de website en de webshop."