Cookie instellingen
sc Heerenveen maakt gebruik van cookies. Indien je op akkoord klikt geef je hiervoor toestemming. Lees onze cookieverklaring voor meer informatie. Daar is ook de mogelijkheid om aan te geven welke cookies je accepteert.
De sponsoren die in de Bouwloge gevestigd zijn, blijven sc Heerenveen ook de komende drie jaar trouw. Het gaat om Douma Staal, Rotocoat, de Vermeulen Groep en NNRD. Gezamenlijk hadden ze een tekenmoment om de verlenging te vieren. "Wij hopen op een duurzame sportieve toekomst, waarin we met de club blijven samenwerken en elkaar kunnen versterken in de regio", vertelt Siebolt de Bruin, commercieel manager van de NNRD. "Vanuit NNRD zijn we al jaren trouwe sponsor van sc Heerenveen en in de bouwloge voelen we ons samen met onze partners helemaal op de goeie plek. Gemoedelijkheid voert de boventoon in onze loge en door de goeie samenwerking onder elkaar kunnen we op een leuke manier ons netwerk versterken."
Douma Staal verlengt: "Wij passen goed bij de Friese identiteit van sc Heerenveen"
Douma Staal blijft sc Heerenveen trouw. Het bedrijf uit Sneek heeft zich de komende drie jaar verbonden aan de club. Directeur Jan de Groot stelt dat de partijen uitstekend bij elkaar passen. "Wij zijn een Fries familiebedrijf welke goed past bij de Friese identiteit van sc Heerenveen. Daarom zijn we al vele jaren supporter."
"Wij nemen vaak klanten mee naar het stadion. Het is een mooie activiteit om ze beter leren kennen in een informele sportieve sfeer", vervolgt De Groot, die iedere wedstrijd weer met plezier richting de bouwloge van het Abe Lenstra stadion gaat. "Wij ervaren hier heel veel gezelligheid. Daarnaast biedt het de mogelijkheden om te netwerken in gezamenlijkheid met onze collega-sponsoren."
Rotocoat blijft sc Heerenveen trouw: "Dit is voor ons zeer waardevol"
Rotocoat blijft sc Heerenveen langer trouw. Rotocoat, dat vestigingen in het hele land heeft, waaronder in Wolvega, is al jarenlang trouwe sponsor. "Wij weten als geen ander hoe belangrijk het is om duurzame relaties op te bouwen met partners, klanten en medewerkers. Hetzelfde geldt voor onze relatie met de club. Daarom wilden we als Rotocoat de samenwerking graag voortzetten", zegt Marco van der Meulen, commercieel manager.
"Een groot deel van onze medewerkers en klanten hebben Friese roots en zijn liefhebber van voetbal. Al vele jaren is Rotocoat de sponsor van sc Heerenveen. Met plezier wonen wij samen met onze klanten en branchegenoten de wedstrijden bij. De duels bieden een mooie, informele setting om onze klanten beter te leren kennen en onderling gedachten uit te wisselen met branchegenoten", vervolgt Van der Meulen. "Dit is voor onze klantenbinding zeer waardevol. Daarnaast is er uiteraard de exposure vanuit sc Heerenveen wat de naamsbekendheid van Rotocoat ten goede komt."
Vermeulen Groep ook komende jaren sponsor: "Trouwe sponsoren zijn een must voor de club"
Kijlstra Drachten/Veendam en Montapanel Drachten/Tolbert blijven sc Heerenveen langer trouw als sponsor. De bedrijven hebben samen met een aantal andere ondernemers een plek in de bouwbox in het Abe Lenstra stadion. "Door de mooie mix van bouw en infra gerelateerde bedrijven komen hier leuke contacten uit voort", legt Arjen van Leur van Kijlstra uit.
"Al sinds de bouw van het nieuwe stadion sponsoren wij sc Heerenveen", vervolgt hij. "Het is voor ons een mooie manier om zakelijke relaties een leuk uitje te bieden. In de bouwbox is het altijd gezellig. We hopen op meer mooie wedstrijden in een vol stadion. Wij vinden dat we trots mogen zijn op wat een dorp als Heerenveen laat zien op het gebied van sport met Sportstad, Thialf en sc Heerenveen."
Kijlstra en Montapanel, die deel uitmaken van de Vermeulen Groep, hebben beide Friese roots. "Zodoende past sponsoring in de regio goed bij ons", aldus Van Leur, die stelt dat veel werknemers supporter zijn. "Omdat we vertrouwen hebben in de club en inzien dat trouwe sponsoren een must zijn voor de club, hebben we samen met de andere bouwbox-leden besloten weer voor drie jaar te verlengen."